وبلاگ من


آبان 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    



جستجو



 



شما باید در وب سایت خودتان عواملی را اجرا کنید تا رتبه سایت خود را در جستجوی گوگل  بهبود بخشید. وال ویرا  این عوامل را برای شما شرح می دهد:


1. عنوان محتوای شما در وب سایتتان باید حداکثر 70 کلمه باشد و این عنوان هم شامل کلمات کلیدی و هم شامل نام تجاری شما باشد.
2. متن اصلی محتوای شما نیز، باید شامل عنوان متن و همچنین کلمات کلیدی باشد و همچنین جزئیات کافی را در اختیار مخاطبانتان قرار دهد.
4. اگر از تصاویر در وب سایت خود یا محتوای وبلاگ خود استفاده می کنید، کلمات کلیدی یا عنوان خود را در نام تصویر وارد کنید.
5. از به کار بردن بیش از حد کلمات کلیدی در متن، خودداری کنید.
6. اطمینان حاصل کنید که هر قسمت از محتوای شما فقط بر روی یک یا دو کلمه کلیدی متمرکز است. این به خاص بودن محتوای شما کمک می کند.
7. طراحی سایت شما نیز، تاثیر زیادی روی بهبود بهینه سازی موتور جستجو دارد. برای مثال مطمئن شوید که سایتتان واکنش گرا باشد. (یعنی طراحی وب سایت به گونه ای باشد که متناسب با سایز نمایشگر و دستگاه های مختلف، تغییر کند.)
8. یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن رتبه بندی گوگل ایجاد بک لینک(بک لینک ها لینک هایی هستند در وب سایت های دیگر که به وب سایت شما اشاره میکنند.) است.

با به کارگیری این ترفند ها می توانید توجه بیشتر کاربران موتور جستجو را به خود جلب کنید. هرچه محتوای شما مرتبط و جالب تر باشد، احتمال ارتباط دیگران با محتوای شما و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی بیشتر است. هرچه افراد به محتوای شما اعتماد بیشتری داشته باشند، اعتماد موتورهای جستجو نیز بیشتر خواهد شد.

 

جهت طراحی و یا بهینه سازی سایت خود با شرکت طراحی وبسایت وال ویرا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

طراحی و بهینه سازی سایت وال ویرا

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

[چهارشنبه 1401-10-14] [ 04:46:00 ب.ظ ]




قبل از اینکه به برخی از فاکتورهای سئو بپردازیم، بیایید در مورد محتوا صحبت کنیم. محتوا هم در جذب موتورهای جستجو موثر است و هم در ایجاد ارتباط با بازدید کنندگان سایت به شما کمک می کند.

هرچه محتوای مرتبط و با کیفیت بیشتری در سایت خود داشته باشید، به احتمال زیاد موتورهای جستجو می توانند صفحات شما را در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر قرار دهند.

به همین ترتیب، هرچه محتوای جذاب و موثرتری در سایت خود داشته باشید، احتمال اینکه بازدیدکنندگان شما مقداری زمان با کیفیت را در وب سایت شما سپری کنند و حتی خریدی انجام دهند، بیشتر است.

راز ایجاد محتوایی که هم برای موتورهای جستجو و هم برای بازدیدکنندگان سایت انسانی شما بهینه باشد، ایجاد محتوای متنوع و با کیفیت است. این محتوا باید شامل موضوعاتی باشد که بیشتر مخاطبان شما به دنبال آن هستند.

خدمات تولید محتوای موثر وال ویرا 
در اینجا چند نوع محتوا وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید:

• پست ها و مقالات وبلاگ
• محتوای شبکه های اجتماعی
• کتابهای الکترونیکی و کاغذهای سفید
• راهنماها و آموزشهای لازم
• فیلم ها و ضبط های صوتی
• اینفوگرافیک یا سایر مطالب بصری

نکته مهم دیگری که باید هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود در نظر بگیرید، کلمات کلیدی و عبارات سئو است. شما باید این کلمات و عبارت ها را در محتوای خود به کار ببرید.
عامل دیگری که می تواند بر محتوای شما و در نتیجه رتبه بندی موتور جستجو تأثیر بگذارد ، به روز بودن مطالب شماست. این به این معنی است که شما هر چند وقت یکبار باید محتوای جدیدی را به سایتتان اضافه کنید.

با این حال، ایجاد محتوای کاملاً جدید تنها راه تازه نگه داشتن مطالب شما نیست. همچنین می توانید با به روزرسانی پست ها و یا بازنویسی مجدد آن ها باعث تاثیرگذاری بیشتر آن ها شوید.
گرچه ایجاد محتوا به زمان و منابع نیاز دارد، اما در پایان ارزش آن را خواهد داشت. موتورهای جستجو عاشق محتوای عالی هستند و مصرف کنندگان برای درک بهتر ارزشی که سازمان شما می تواند داشته باشد به محتوای با کیفیت نیاز دارند.

کار خود را با ایجاد چند پست وبلاگ شروع کنید و برای ایجاد محتوای باکیفیت در شبکه های اجتماعی تلاش کنید. به محض داشتن گروهی از طرفداران و پیروان وفادار، سازمان شما می تواند به راحتی پیشرفت کند.

جهت طراحی سایت و یا بهینه سازی سایت با سئو بر روی لینک زیر کلیک نمایید

بهینه سازی سئو سایت با وال ویرا

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

 [ 01:28:00 ب.ظ ]




به طور کلی بازاریابی دیجیتال کلیه فعالیت های بازاریابی است که از دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کند.

آیا این به معنای هر نوع بازاریابی است که به صورت آنلاین وجود دارد؟
بله و خیر.

بازاریابی دیجیتال مطمئناً همه فعالیت های بازاریابی آنلاین را در بر می گیرد. با این حال ، ممکن است شامل برخی از فعالیت های آفلاین نیز باشد.
در اینجا انواع اصلی بازاریابی دیجیتال وجود دارد که باید برای تجارت خود در نظر بگیرید.
1. بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی دیجیتال است که بر ایجاد و توزیع محتوا برای مخاطبان متمرکز است. هدف این محتوا ارزشمند بودن ، مرتبط بودن و (در حالت ایده آل) سازگار بودن است. هدف نهایی آن جذب مخاطب بیشتر است.
برخی از نمونه های بازاریابی محتوا عبارتند از: پست های وبلاگ، فیلم ها، پادکست ها، اینفوگرافی ها، مقالات، مطالعات موردی، کتاب های الکترونیکی.

خدمات تولید محتوای وال ویرا  
2. بهینه سازی موتور جستجو
سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ، فرآیند دریافت ترافیک با کیفیت از نتایج جستجوی رایگان یا ارگانیک در موتورهای جستجو است.

مهم است که ترافیکی که به وب سایت خود میاورید مربوط به صنعت شما باشد. اگر موفق شوید تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را  جذب کنید در حالی که هیچ ربطی به کسب و کار شما ندارند، این نوع جریان ترافیک به درد شما نمی خورد.
سئو یکی از مهمترین انواع بازاریابی دیجیتال است. با بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو، می توانید میزان پایداری از ترافیک مربوطه را افزایش دهید که فقط با گذشت زمان رشد می کند. بدون بهینه سازی موتور جستجو، افراد به راحتی نمی توانند شما را در اینترنت پیدا کنند.
برخی از تکنیک های بهینه سازی سایت عبارتند از: تحقیق درباره کلمات کلیدی مرتبط و گنجاندن آنها در محتوای وب سایت، بهینه سازی عناوین وب سایت، شرح و سرعت بارگیری، ایجاد بک لینک های مربوطه.
(درباره ی موارد بالا در پست های قبل به طور مفصل توضیح داده ایم.)

خدمات بهینه سازی سایت وال ویرا
3. بازاریابی رسانه های اجتماعی
به زبان ساده ، بازاریابی شبکه های اجتماعی به فرآیند استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای جلب توجه و جذب مخاطب اشاره دارد. با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید میزان جذب مخاطب را افزایش داده و روابط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنید.

4. تبلیغات به ازای هر کلیک (تبلیغات کلیکی)
پرداخت به ازای هر کلیک مدلی از تبلیغات است که هر بار که افراد روی تبلیغات خود کلیک می کنند هزینه ای را پرداخت می کنند. در واقع، این فرایند خرید بازدید از سایت شما است ،آن هم از طریق سئو یا انواع دیگر بازاریابی دیجیتال.

5. بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته یکی از روشهای معروف این روزها است که مردم به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند. اگر برنامه وابسته شما موفقیت آمیز باشد، ممکن است درآمد مناسبی داشته باشید.
اساساً ، بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی دیجیتال است که در آن فرد برای دریافت کمیسیون برای ترافیکی که برای این تجارت ایجاد می کند با مشاغل دیگر شریک می شود. این را تصور کنید: شما یک لینک به یک وب سایت خارجی میدهید تا آن را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهد. هر بار که کاربر به این وب سایت خارجی مراجعه می کند و خرید می کند، شما کارمزد دریافت می کنید.

6. ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی از محبوب ترین انواع بازاریابی دیجیتال است. به زبان کوتاه، یعنی استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات.
اگر شما از طریق ایمیل با مخاطبانتان تعامل داشته باشید، اعتماد آن ها را به خود بیشتر می کنید.

7. بازاریابی با اپلیکیشن
پیام رسان های فوری آخرین روند ارتباطی هستند. در سراسر جهان ماهانه 1.5 میلیارد نفر از واتس اپ استفاده می کنند و پس از آن فیس بوک قرار دارد. شما باید همان جایی باشید که مخاطبانتان هستند.

خدمات بازاریابی و دیجیتال مارکتنیگ وال ویرا 
 

محبوب ترین برنامه های پیام رسان جهانی ، بر اساس تعداد کاربران ماهانه:

 

نتیجه
انواع بیشتری از بازاریابی دیجیتال وجود دارد اما این موارد مهم ترین ها هستند. لزوما نباید همه ی موارد را با هم امتحان کنید. چند مورد را که فکر می کنید برای کسب و کار شما مناسب تر است انتخاب کنید، آزمایش کنید و نتایج را بسنجید.

در حال حاضر از چه نوع بازاریابی دیجیتال استفاده می کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جهت خدمات دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا با وال ویرا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

خدمات دیجیتال مارکتینگ وال ویرا

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

[چهارشنبه 1401-09-16] [ 11:07:00 ق.ظ ]




آیا می خواهید بدانید سئو چیست؟ ما این راهنمای ساده را برای آموزش بیشتر در مورد معنای سئو ، بهینه سازی سئو و بازاریابی را برای شما  ایجاد کرده ایم

 

  بهینه سازی سئو سایت وال ویرا
،برای مشاغلی که به تازگی شروع به ساختن وب سایت کرده اند بهینه سازی موتور جستجو یا سئو می تواند کمی ترسناک باشد

اما نیازی به وحشت کردن نیست!

دقیقا شما میتوانید با دانستن یک تعریف ساده برای سئو و بهره گیری از آن، موفقیت دراز مدتی در کسب و کارتان ایجاد کنید. حتی اگر هیچ تجربه ای در سئو ندارید، باز هم میتوانید شروع به ایجاد تغییرات مثبت کنید که به شما در بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند. با داشتن کمی دانش سئو، می توانید در کمترین زمان شاهد بهبود رتبه موتور جستجوگر برند خود باشید.

حالا به پاسخ سوال –

سئو چیست و چگونه کار می کند؟
– میپردازیم:

تعریف سئو
کلمه اختصاری سئو مخفف عبارت بهینه سازی موتور جستجو است، که به فرآیند بهینه سازی وب سایت برای دریافت ترافیک ارگانیک از صفحه نتایج موتور جستجو می گویند.

به عبارت دیگر ، معنای سئو شامل ایجاد برخی تغییرات در طراحی وب سایت و محتوای آن است که باعث جذابیت بیشتر سایت شما برای موتور جستجو می شود. این کار را به امید اینکه موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان نتیجه برتر در صفحه نتایج موتور جستجو نشان دهد، انجام می دهید.

اگرچه معنای سئو و بازاریابی سئو به دلیل عوامل مختلفی که می توانند در رتبه بندی شما تأثیر بگذارند پیچیده به نظر می رسند، روند بهینه سازی موتور جستجو آسانتر از آن است که فکر می کنید.

موتورهای جستجو می خواهند بهترین خدمات را برای کاربران خود ارائه دهند. این به معنای ارائه نتایج در صفحات موتور جستجو است که نه تنها از کیفیت بالایی برخوردارند بلکه با آنچه جستجوگر به دنبال آن است نیز مرتبط هستند.

به منظور انجام این کار، موتورهای جستجو وب سایت های مختلف را اسکن یا بررسی می کنند. این کار به آنها کمک می کند تا نتایج مرتبط ترو بهتری را به کسانی که در جستجوی موضوعات خاص یا کلمات کلیدی هستند، ارائه دهند.

بهینه سازی موتور جستجو فرآیندی است که سازمان ها برای اطمینان از رتبه بالای سایتشان در موتورهای جستجو، طی می کنند. به عنوان مثال، بگذارید بگوییم که شما مقاله ای در مورد نحوه طراحی سایت دارید.

برای اینکه مطالب خود را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید، می خواهید یک پست وبلاگ خود را بهینه کنید تا به عنوان نتیجه برتر برای هر کسی که عبارت “طراحی سایت” را جستجو می کند، نشان داده شود.

با بهبود سئو سایت خود، مشتریان بیشتری را جذب کرده و آنها را درگیر کنید. با ایجاد محتوای جذاب و موثر متمرکز بر سئو، می توانید شانس خود را برای ایجاد ترافیک و جریان درآمد، بیشتر کنید.

وقتی می توانید در رده های بالا باشید نباید به رتبه های پایین بسنده کنید.

عواملی که بر تعریف سئو، معنای سئو و بازاریابی سئو تأثیر می گذارند:

اکنون که تعریف سئو و نحوه کار آن را دانستید، بیایید به پاسخ این سوال “چگونه بازاریابی سئو را انجام دهم؟” بپردازیم. حقیقت این است که اجرای صحیح بازاریابی سئو می تواند به هرکسی کمک کند تا نتایج بسیار خوبی کسب کند

گوگل هرگز الگوریتم دقیقی را که برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند، به شما نمی دهد. با این حال، ما درک خوبی از برخی از عوامل تأثیرگذار بر رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو داریم. این عوامل شامل بازاریابی محتوا و بهینه سازی سئو میشود که در پست های بعد راجع به آن ها به طور مفصل توضیح داده ایم.

 جهت طراحی سایت و یا بهینه سازی سایت با سئو بر روی لینک زیر کلیک نمایید

بهینه سازی سئو سایت با وال ویرا

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

[چهارشنبه 1401-09-09] [ 02:14:00 ب.ظ ]




تیم وال ویرا ، همزمان با گسترش فناوری در ایران و جهان ، از سال 1385 با هدف ایجاد اشتغال اینترنتی به طور غیر رسمی به عنوان تیم برنامه نویسی در تهران شروع به گرفتن سفارش طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ کرد. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی در نوآوری و تجاری سازی مشاغل ، همکاری خود را با شرکت های خارج از ایران نیز شکل داده و از سال 1396 به طور رسمی به فعالیت خود ادامه دادیم.

برای اطلاع بیشتر از خدمات وال ویرا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

تیم طراحی وبسایت وال ویرا

موضوعات: بدون موضوع, درباره وال ویرا  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

[پنجشنبه 1401-08-05] [ 03:44:00 ب.ظ ]
 
مداحی های محرم